was held Friday, May 28 at the Edison Bookstore Livorno the tenth and last meeting with the authors in the race .
Among the books presenting, an alien called dr. Crabe written by the founder of ART, the Dr. Amanda Castle .
Una storia d’amore, una storia di lotta contro il cancro, un giornale di bordo «carico» di informazioni, di ricette per ripristinare le difese immunitarie di un organismo invaso dal tumore... É difficile definire questo strano racconto che, dalle prime pagine, trasporta il lettore in un vortice di emozioni.
Più si entra nella lettura, più si verifica il processo di immedesimazione con i personaggi. Con una certa invidia, si osserva la complicità amorosa tra il marito, medico, che affronta l’Alien, il tumore che poco a poco prende possesso del suo cervello, e la moglie, un artista, che organizza il contrattacco. Davanti allo spettatore unfolds a dramatic story, where the combatants are aware of the seriousness of the situation, never lose hope in victory.
The text contains a preface written by Prof. Vittorio Ventafridda , father of palliative care in Italy, dear Friends of the disappeared in 2008. an alien called dr. Crabe is particularly close to the issues that our Association is and is a valuable read for anyone on your face skin, next to a loved one or to their patient, the battle against cancer. Below is a video shot on this occasion in which Dr. Amanda Castle introduces the book.
find the book an alien called dr. Crabe on IBS
0 comments:
Post a Comment